top of page

למה אני כאן

למה אני כאן

לאורך השנים הניעה אותי התפיסה שניתן לסייע לאנשים להתקדם ולהתפתח בעזרת הכלים החדשים והמבוססים ביותר. לכן השתדלתי, במקביל למחקר האקדמי וההוראה באקדמיה, להנגיש כל הזמן את הכלים המועילים ביותר להורים, מנהלות ומנהלים, לבני זוג ולכל מי שרוצה בצמיחה והתפתחות מתמדת.


העולם היום עשיר מאי פעם בידע והזדמנויות, וחשוב היה לי ליצור מקום שבו אנשים יקבלו ידע מבוסס, שהאפקטיביות שלו נבדקה בפועל בשטח ובמחקר. בשנים האחרונות המשימה הזו תפסה יותר ויותר מקום בחיי ובאה לידי ביטוי בפודקאסטים שאני יוצר, בספרים שכתבתי, בפעילות ברשתות החברתיות וכמובן גם בהרצאות לארגונים ולקהל הרחב.


עם הזמן הבנתי שלא ניתן להפריד בין ההתפתחות האישית לחברתית, היות והכלים שבהם עסקתי רלוונטיים גם לזירה החברתית. לכן הוספתי גם את הפעילות החברתית - עם נוער בסיכון, עם משפחות שחוות קשיים ועוד. 

האתר הזה נועד לחבר את הפעילויות השונות שלי. הוא נועד להעניק פלטפורמה רחבה לכל הפעילות הזו, כך שכל אחד ואחת יוכלו למצוא בה את הדרך המתאימה ביותר להתקדם ולהתפתח.


האתר מכיל גם הצעות ואפשרויות לפעילות חברתית ותרומה לקהילה ומציע התמקדות בבעיות הבוערות ביותר. המחקר על עולם העבודה העתידי לימד אותי שרוב האנשים תקועים עשורים אחורה, בוויכוחים בין ימין ושמאל ולא שמו לב שהסכנות היום שונות מאוד. חוסר ההבנה הזה הוא בעיני מסוכן ביותר ואני מפרט עליו באתר, כולל הצעה לפתרונות מעשיים – הדברים שכולנו יכולים לעשות בפועל כדי להתמודד עם המציאות החדשה.


בכל מקום באתר ניתן להשאיר פידבק – אשמח מאוד לשמוע מה דעתכם/ן כדי להמשיך לשפר את התכנים.


הרבה שמחה והרבה אהבה לכולם. 

bottom of page